ریاست محترم جمهوری در مه ولات
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
 

 

رئیس جمهور در جمع مردم شهرستان مه ولات تاکید کرد:

 

افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان مهمترین وظیفه همگانی

آمادگی برای اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی

دکتر محمود احمدی نژاد در جمع قشرهای مختلف مردم شهرستان مه ولات با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی برای توسعه کشاورزی افزود: در هر استان شعبه ای از این ستاد به ریاست استاندار تشکیل شد که مصوبات ستاد مرکزی را اجرایی می کند.
رئیس جمهور درباره فعالیت این ستاد ابراز امیدواری کرد با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت از دولت و واگذاری زمین و اعطای تسهیلات از سوی استاندار ، کشاورزی این منطقه توسعه یابد.
وی با اشاره به تولید 15 هزار تن پسته در سال در شهرستان مه ولات افزود: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد تولید سالانه 45 هزار تن پسته در این شهرستان باشیم.
احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ، ایشان را منشاء انتشار رحمت و مهر الهی دانست و گفت: همه خوبی ها ، نعمتها ، رحمتها ، مهربانی ها ، ارزش ها و کمالات در وجود حضرت زهرا (س) جمع است و همه این صفات ، آن حضرت را به الگوی کامل تجلی کمال خداوند تبدیل کرده است.
وی وجود مطهر حضرت زهرا را شاخص و معیار راه حق از باطل دانست و افزود: مردم مه ولات هم عاشق حضرت زهرا و پیرو راه او و فرزندانش هستند و از قدیم مردم این دیار با اهل بیت عهد بستند و تا به امروز به این عهد وفادار ماندند.

رئيس جمهور در سومين روز از سفر خود به استان خراسان رضوي به شهرستان مه ولات سفر کرد. «دکتر احمدي نژاد» ضمن تبريک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آن حضرت را تجلي اسماء خداوند و الگوي کامل و تمام براي همه انسان ها در طول تاريخ برشمرد و ايشان را کانون محبت، فداکاري و ايثار دانست.

وي افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) پايه گذار مکتبي است که راهنماي همه بشريت است و دشمني دشمنان براي اين است که وجود حضرت زهرا(س)مبين و نشان دهنده مسير است و هر کجا حضرت زهرا(س) باشد، جبهه حق و هرکس در مقابل ايشان باشد، در جبهه باطل است.

اگر قرار باشد انسانيت را صف بندي کنند، عشق به حضرت زهرا(س) و فرزندان ايشان در سپاه حق قرار مي گيرد و مردم مه ولات عاشق و پيرو وجود نوراني حضرت زهرا(س) هستند.

وي همچنين افزود: کساني که طي صدها سال جنايت و فساد بسيار کردند و قتل ها و غارت ها به راه انداختند و بعد از ۱۴۰۰سال عده اي خود را مالک دين و مالک انحصاري دين پيامبر(ص) معرفي مي کنند وقتي به چهره و رفتار آن ها نگاه مي کنيم، در مي يابيم نه تنها بويي از معنويت نبرده اند بلکه در نقطه مقابل پيامبر(ص) قرار گرفته اند و در برابر ملت ايران که مي خواهد از حقوق خود و حقوق ملت ها صيانت کند، ابراز وجود مي کنند و حتي حاضر نيستند به صهيونيست ها يک اخم کنند. چرا که دل هايشان از محبت حضرت زهرا(س) خالي است و هرکس دلش از محبت حضرت زهرا(س) خالي باشد شقي است.

دکتر احمدي نژاد در ادامه سخنانش با تاکيد بر اين که همه بايد براي ساختن و آباد کردن ايران دست به دست هم دهيم، گفت: يکي از ماموريت هاي مهم دولت گسترش اشتغال براي جوانان ايران زمين و جوانان مه ولات است. دکتر احمدي نژاد افزود: در اين شهرستان همه امکانات براي پيشرفت مانند زمين حاصلخيز، آفتاب درخشان و بالاتر از آن جوانان بااراده و پرکار و تلاش موجود است و بايد دولت و ملت دست به دست هم دهند تا کارها را جلو ببرند.

وي با اشاره به اين که ميزان توليد انار ۳هزارو۱۵۰تن و توليد پسته ۱۵هزار تن در شهرستان است، خطاب به جمعيت گفت: اگر آقاي استاندار زمين و حقابه و تسهيلات بانکي ارزان هم بدهد مي توان اين محصولات را ۱۰برابر کرد.

دکتر احمدي نژاد همچنين گفت: دولت براي گسترش و توسعه کشاورزي ستاد مرکزي تشکيل داده است که چندين تن از وزرا، معاونان ستادي رئيس جمهور و وزرا و کارشناسان عضو آن هستند و در استان ها به رياست استاندار تشکيل شده است و وزراي کشاورزي، نيرو، صنعت، اقتصاد، رئيس جمهور و معاونان برنامه ريزي و بودجه رئيس جمهور همه اختيارات را به استاندار تفويض کرده اند و اگر کسي امکانات براي توسعه کشاورزي مي خواهد با امضاي استاندار تمام کارها انجام مي شود.

رئيس جمهور با اشاره به درخواست هاي مردمي که به صورت پلاکارد در بين جمعيت به چشم مي خورد، در خصوص درخواست دانشجويان پيام نور مبني بر احداث ساختمان براي دانشگاه گفت: يک ساختمان با تجهيزات کامل به آن ها هديه مي کنيم. وي در خصوص تعريض و دو بانده شدن جاده فيض آباد - کاشمر و جاده فيض آباد- عبدل آباد گفت: ظاهرا فيض آباد مرکز عالم است و اين خواسته را هم در جلسه هيئت دولت مطرح مي کنيم و بيمارستان هم که به صورت آزمايشي مشغول به کار است به زودي با حضور وزير بهداشت به بهره برداري خواهد رسيد.

يادآوري مي شود رئيس جمهور درباره تخصيص اعتبارات به بخش کشاورزي براي اشتغال جوانان، تخصيص اعتبار براي احداث ساختمان دانشگاه پيام نور، تخصيص اعتبار براي دوبانده شدن محور فيض آباد به کاشمر و فيض آباد به عبدل آباد، تخصيص اعتبار براي تکميل پروژه آب رساني به شهر فيض آباد ، ايجاد مجتمع فرهنگي هنري شهرستان و ايجاد يک واحد صنعتي در مه ولات قول مساعد داد.

 

گزارش تصویری / سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم مه ولات


 

 






تاریخ: یک شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 482
بازدید کل : 110221
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت